Üzletvitel támogatás

Dynatrace UEM: végfelhasználói élmény monitorozása

A digitális szolgáltatások esetében a kulcsfontosságú, hogy ismerjük, milyen szolgáltatásminőséget kap a távoli felhasználó, milyen problémákkal küzd, a rendszerünktől milyen válaszokat kap kéréseire.

Növelhetjük az eladásokat és a vevők elkötelezettségét azáltal, hogy ha a szolgáltatás minőségét folyamatosan mérjük és javítjuk.

A UEM közvetlenül a távoli felhasználó kliensgépéről végzi a méréseket és pontos információt nyújt minden felhasználó minden egyes lépéséről és az arra adott válaszidőkről, esetleges hibákról. Valós időben méri és értékeli az elégedettségi indexet.

UEM12

  •         Az aggregált adatokat földrajzi régiók, végponti technológia (oprendszer, böngésző tipus), kommunikációs vonali technológia, ügyfélcsoport stb. szerint képes megmutatni.
  • Közös mérési platform, közös nyelv az üzleti, az IT és a szolgáltatás menedzsment csoportoknak a digitális szolgáltatások javítása érdekében
  • Böngészős, mobil és/vagy hibrid alkalmazások felügyeletére
  • Közvetlen együttműködés az AppMon rendszerrel: a felhasználó lépéseire adott válaszok végig követhetőek az alkalmaz architektúra szerver oldali rétegein.

 

Kövessen a Facebookon

Kapcsolat

  • Cím:
    2040 Budaörs, Szabadság út 135.
  • Telefon:
    +36 23/889-107
  • Fax:
    +36 23/889-108
  • E-mail:
    Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Látogasson el hozzánk!
Minden jog fenntartva © Telvice Kft. 2009-2017