Digital Experience Monitoring
Ismerd meg felhasználóidat - sikered kulcsa az ő elégedettségük!
Digitális felhasználói élmény elemzés, valós idejű elégedettség index, felhasználói műveletek hatékonyságának támogatása
-
Teljes rálátás a felhasználó lépéseire
-
Azonosítja, összeköti a felhasználói session-öket, segít feltárni az üzleti hatásokat
-
A Session Replay pontos képet ad arról, mit látott a felhasználó
-
A szintetikus monitorozás a proaktív hibadetektálást segíti
Dynatrace DEM - Digital Experience Management
A végfelhasználói élmény monitorozása
A digitális szolgáltatások esetében a kulcsfontosságú, hogy ismerjük, milyen szolgáltatásminőséget kap a távoli felhasználó, milyen problémákkal küzd, a rendszerünktől milyen válaszokat kap kéréseire. Növelhetjük az eladásokat és a vevők elkötelezettségét azáltal, hogy ha a szolgáltatás minőségét folyamatosan mérjük és javítjuk.
A Dynatrace DEM technológia közvetlenül a távoli felhasználó kliensgépéről (böngésző vagy natív mobil alkalmazás) végzi a méréseket és pontos információt nyújt minden felhasználó minden egyes lépéséről és az arra adott válaszidőkről, esetleges hibákról. Valós időben méri és értékeli az elégedettségi indexet.
- Az aggregált adatokat földrajzi régiók, végponti technológia (oprendszer, böngésző tipus), kommunikációs vonali technológia, ügyfélcsoport stb. szerint képes megmutatni.
- Közös mérési platform, közös nyelv az üzleti, az IT és a szolgáltatás menedzsment csoportoknak a digitális szolgáltatások javítása érdekében
- Böngészős, mobil és/vagy hibrid alkalmazások felügyeletére
- Közvetlen együttműködés a Dynatrace rendszerrel: a felhasználó lépéseire adott válaszok végig követhetőek az alkalmazás architektúra szerver oldali rétegein.
Digitális üzleti folyamatok felügyelete
A Dynatrace lehetőséget ad arra, hogy összekapcsoljuk a tranzakciókhoz kötődő teljesítmény adatokat és a végfelhasználó által érzékelt minőség paramétereket (UX). Ezek üzleti kontextusba helyezésével, a felhasználók műveleteinek automatikus követésével, a tranzakciókból származó üzleti típusú adatok feldolgozásával a Dynatrace segíti az üzleti eredmények elemzését, az üzleti siker vagy sikertelenség és a technikai aspektusok összekötését.
A Dynatrace által szolgáltatott analitikai adatok, kimutatások közvetlenül hozzájárulhatnak az üzleti eredményesség és a végfelhasználói benyomások javításához.
Az üzleti jelentőségű metrikák (pl. konverziós arányok, árbevételi adatok) megjelenítése termékenként, ügyfélszegmensek szerint, földrajzi adatok szerint stb. jelentősen segítheti az oldalelhagyási ráta csökkentését és a konverziók optimalizálását.
A mesterséges intelligenciával támogatott anomális detektálás és automatizált hibaok feltárás, az automatikus figyelmeztetések révén üzleti workflow lépések (is) indíthatók, változtatások kezdeményezhetők.
Session Replay
A felhasználói hibabejelentések kezelését hatékonyan támogatja a Session Replay szolgáltatás, ami egy adott felhasználó által bizonyos időszakban elvégzett műveletekről ad elemzést és videofelvétel szerű visszajátszást.
Szintetikus monitoring
Az alkalmazás szolgáltatásának proaktív monitorozása
A web alapú rekorder segítségével könnyen végigkattintgatva az üzletileg kritikus tranzakciókat rögzíthetjük a szintetikus monitoring célra szánt műveleteket.
- Nem kell scripteket írni, a lépéseket egyszerűen felrögzíthetjük.
- A tesztelés során a rendszer visszajátssza a rögzített tranzakciókat beleértve az összes képernyő, billentyű és egérműveletet, amit a valós felhasználók is tennének.
- A szintetikus tranzakciós mérések jól kiegészítik a valós tranzakciókon alapuló méréseket
- A ritkán használt tranzakciótípusok működése is ellenőrizhető forgalommentes időszakban is
- A mérések nem függenek a valós forgalom intenzitásától, tranzakció gyakoriságtól
- Teljes átláthatóság a weboldalon, natív és hibrid mobil alkalmazáson.
- A legtöbb asztali és mobil böngészőből átfogóan képes szimulálni a valós ügyfelelet
- A Dynatrace rendszer integrált részeként működik.