Skip to main content

Digital Experience Monitoring

Ismerd meg felhasználóidat - sikered kulcsa az ő elégedettségük!

Digitális felhasználói élmény elemzés, valós idejű elégedettség index, felhasználói műveletek hatékonyságának támogatása

  • Teljes rálátás a felhasználó lépéseire

  • Azonosítja, összeköti a felhasználói session-öket, segít feltárni az üzleti hatásokat

  •  A Session Replay pontos képet ad arról, mit látott a felhasználó

  • A szintetikus monitorozás a proaktív hibadetektálást segíti

Dynatrace DEM - Digital Experience Management

A végfelhasználói élmény monitorozása

A digitális szolgáltatások esetében a kulcsfontosságú, hogy ismerjük, milyen szolgáltatásminőséget kap a távoli felhasználó, milyen problémákkal küzd, a rendszerünktől milyen válaszokat kap kéréseire. Növelhetjük az eladásokat és a vevők elkötelezettségét azáltal, hogy ha a szolgáltatás minőségét folyamatosan mérjük és javítjuk.

A Dynatrace DEM technológia közvetlenül a távoli felhasználó kliensgépéről (böngésző vagy natív mobil alkalmazás) végzi a méréseket és pontos információt nyújt minden felhasználó minden egyes lépéséről és az arra adott válaszidőkről, esetleges hibákról. Valós időben méri és értékeli az elégedettségi indexet.

  • Az aggregált adatokat földrajzi régiók, végponti technológia (oprendszer, böngésző tipus), kommunikációs vonali technológia, ügyfélcsoport stb. szerint képes megmutatni.
  • Közös mérési platform, közös nyelv az üzleti, az IT és a szolgáltatás menedzsment csoportoknak a digitális szolgáltatások javítása érdekében
  • Böngészős, mobil és/vagy hibrid alkalmazások felügyeletére
  • Közvetlen együttműködés a Dynatrace rendszerrel: a felhasználó lépéseire adott válaszok végig követhetőek az alkalmazás architektúra szerver oldali rétegein.

Digitális üzleti folyamatok felügyelete

A Dynatrace lehetőséget ad arra, hogy összekapcsoljuk a tranzakciókhoz kötődő teljesítmény adatokat és a végfelhasználó által érzékelt minőség paramétereket (UX). Ezek üzleti kontextusba helyezésével, a felhasználók műveleteinek automatikus követésével, a tranzakciókból származó üzleti típusú adatok feldolgozásával a Dynatrace segíti az üzleti eredmények elemzését, az üzleti siker vagy sikertelenség és a technikai aspektusok összekötését.

A Dynatrace által szolgáltatott analitikai adatok, kimutatások közvetlenül hozzájárulhatnak az üzleti eredményesség és a végfelhasználói benyomások javításához.

Az üzleti jelentőségű metrikák (pl. konverziós arányok, árbevételi adatok) megjelenítése termékenként, ügyfélszegmensek szerint, földrajzi adatok szerint stb. jelentősen segítheti az oldalelhagyási ráta csökkentését és a konverziók optimalizálását.

A mesterséges intelligenciával támogatott anomális detektálás és automatizált hibaok feltárás, az automatikus figyelmeztetések révén üzleti workflow lépések (is) indíthatók, változtatások kezdeményezhetők.

Session Replay

A felhasználói hibabejelentések kezelését hatékonyan támogatja a Session Replay szolgáltatás, ami egy adott felhasználó által bizonyos időszakban elvégzett műveletekről ad elemzést és videofelvétel szerű visszajátszást.

Szintetikus monitoring

Az alkalmazás szolgáltatásának proaktív monitorozása

A web alapú rekorder segítségével könnyen végigkattintgatva az üzletileg kritikus tranzakciókat rögzíthetjük a szintetikus monitoring célra szánt műveleteket.

  • Nem kell scripteket írni, a lépéseket egyszerűen felrögzíthetjük.
  • A tesztelés során a rendszer visszajátssza a rögzített tranzakciókat beleértve az összes képernyő, billentyű és egérműveletet, amit a valós felhasználók is tennének.
  • A szintetikus tranzakciós mérések jól kiegészítik a valós tranzakciókon alapuló méréseket
  • A ritkán használt tranzakciótípusok működése is ellenőrizhető forgalommentes időszakban is
  • A mérések nem függenek a valós forgalom intenzitásától, tranzakció gyakoriságtól
  • Teljes átláthatóság a weboldalon, natív és hibrid mobil alkalmazáson.
  • A legtöbb asztali és mobil böngészőből átfogóan képes szimulálni a valós ügyfelelet
  • A Dynatrace rendszer integrált részeként működik.