Izguljunk együtt a 4 fős magyar csapatért!
Hová tart az IT világ, azon belül is a nagyvállalati informatikai működés? Mit jelent és mi a jelentősége a DevOps fogalmának, és mi köze ehhez egy kis magyar cégnek? Ezekkel a kérdésekkel foglalkozunk a Telvice cikksorozatának negyedik, összefoglaló részében, beszélgetőtársunk Szajkó György, a Telvice Kft. ügyvezető igazgatója.
Nem vagyunk már messze attól, hogy a Google a tartalom és a beágyazottság szempontjain kívül a felhasználói élmény alapján is rangsorolja a weboldalakat. Ha ezt a jövőképet igazán komolyan vesszük, akkor mélyebben meg kell ismerkednünk a Digital Experience Monitoring-gal (DEM), vagyis a felhasználói élmény monitorozásával. Cikksorozatunk harmadik részében a Telvice Kft. szakértőivel, Hőgye Attilával és Rausch Márkkal beszélgettünk.
A harmadik generációs monitoring megoldások mélyebb betekintést nyújtanak az alkalmazások belső működésébe, ebben a mesterséges intelligencia is segítégünkre van. Cikksorozatunk második részében a Telvice Kft. szakértői, Hőgye Attila és Rausch Márk a harmadik generációs monitoring megoldásban rejlő technológiai- és üzleti értékeket mutatják be.
Soha nem látott sebességgel érkeznek a változások a cégek életébe, amellyel a fejlesztési és innovációs folyamatok felgyorsításával és minőségének növelésével tudunk lépést tartani. A megoldás: automatizáció. A Telvice Kft. cikksorozatának első része. Az Accenture felmérése szerint például a kényszerű lezárások után az emberek egyharmada már az összes vásárlását online intézi. A deVere Group elemzése meg azt mutatja, hogy a pénzügyi alkalmazások használata a karanténhelyzet elrendelése után 72 százalékkal nőtt egyetlen hét alatt.
Az APM hőskorában a Java gyors előretörésével megjelent az igény a performancia mérésére (Gen1). Ekkor a nagyvállalati infrastruktúrák még inkább statikusak voltak¸ a monolitikus, nagy alkalmazások mérése, üzemeltetése jelentette a kihívást. Az alkalmazások külső kapcsolatrendszere ebben az időszakban viszonylag egyszerű volt. A 2000-es években láthattuk a SOA (Service Oriented Architecture) elterjedését, és megvolt a realitása annak, hogy a rugalmassági és agilitási mutatók határozottan emelkedjenek.
Minden jog fenntartva © Telvice Zrt. 2009-2022
Adatkezelési tájékoztató | Impresszum | Oldaltérkép