A COVID19 világjárvány rövid idő alatt átalakította életünket, munkamódszereinket. Tevékenységi körünk jórészt lehetővé teszi, hogy a Dynatrace rendszerek implementációs és támogatási munkáit távolról, elektronikus kapcsolat révén végezzük. Cégünk az elsők között állt át az irodai és helyszíni munkavégzésről a remote/home-office működési módra annak érdekében, hogy maximálisan védjük ügyfeleink és munkatársaink egészségét.
Sok feladatot meg tudunk oldani telefonos kapcsolat vagy email csatorna használatával. Az együttműködés hatékonysága azonban jelentősen fokozható ebben a kényszerhelyzetben, ha munkatársaink számára távoli hozzáférést tudnak biztosítani az Önöknél működő Dynatrace szerverekhez.
Kérjük, vizsgálják meg ennek lehetőségét, feltételeit, hogy továbbra is megfelelő minőségű szolgáltatást nyújthassunk.
Mi felkészültünk a várhatóan több hónapra is elnyúló rendkívüli állapotokra. Önök is megteszik?
Köszönjük együttműködésüket!
Minden jog fenntartva © Telvice Zrt. 2009-2022
Adatkezelési tájékoztató | Impresszum | Oldaltérkép