
Zavartalan Telvice szolgáltatások a COVID19 járvány idején is
A COVID19 világjárvány rövid idő alatt átalakította életünket, munkamódszereinket. Tevékenységi körünk jórészt lehetővé teszi, hogy a Dynatrace rendszerek implementációs és támogatási munkáit távolról, elektronikus kapcsolat révén végezzük. Cégünk az elsők között állt át az irodai és helyszíni munkavégzésről a remote/home-office működési módra annak érdekében, hogy maximálisan védjük ügyfeleink és munkatársaink egészségét.
Sok feladatot meg tudunk oldani telefonos kapcsolat vagy email csatorna használatával. Az együttműködés hatékonysága azonban jelentősen fokozható ebben a kényszerhelyzetben, ha munkatársaink számára távoli hozzáférést tudnak biztosítani az Önöknél működő Dynatrace szerverekhez.
Kérjük, vizsgálják meg ennek lehetőségét, feltételeit, hogy továbbra is megfelelő minőségű szolgáltatást nyújthassunk.
Mi felkészültünk a várhatóan több hónapra is elnyúló rendkívüli állapotokra. Önök is megteszik?
Köszönjük együttműködésüket!
Híreink
- Stratégiai partnerségre lép a Mindbreeze és a Telvice, a közös pont a digitális transzformáció
- A Kubernetes sötét oldala?
- Újabb karácsonyi adomány a Sztehlo Gábor Gyermekotthonnak
- Mobil alkalmazások monitoringja Dynatrace-szel
- Adomány a hajdúszoboszlói térség rászoruló családjainak
- Infrastruktúra- és alkalmazás logok monitorozása Dynatrace módra
- A mai naptól Telvice Zrt.
- Gartner: APM és observability kategóriában újra a Dynatrace az első
- Digitális ugrás a nyáriszünetbe
- A négy arany jel