Mobil eszközökön keresztül végzünk szinte mindent, banki tranzakciókat hajtunk végre, bankszámlát nyitunk, biztosítást kötünk, repülőjegyet foglalunk, sportfogadást kötünk, parkolást indítunk, befizetjük a közüzemi számláinkat, és már a hétvégi bevásárlást is elintézhetjük.
Nagy nyomás nehezedik a mobilalkalmazás-fejlesztőkre, hogy a gyors fejlesztési ciklusok során a minőséget és az alkalmazás performanciát meg tudják őrizni egyszerre. Ennek támogatására nyújtanak segítséget a Dynatrace kliens oldali monitoring lehetőségei, amelyek kiterjeszthetők natív mobil alkalmazásokra is.
A kliens oldali monitoring előnye, hogy folyamatos visszajelzést kaphatunk az alkalmazásunk teljesítményéről a különböző platformokon és mobil eszközökön, ráadásul valós ügyfelek által indított tranzakciók monitorozása révén. Akár folyamatosan is követhetjük az összes ügyfél tevékenységét, de lehetséges a vizsgálati kör random szűkítése, akár a felhasználók 1%-ra is. Ha nincs szükség folyamatos performancia monitoringra, akkor is bevethető csak a release-ek után, hogy ellenőrizzük egy-egy kiadás működését.
Könnyedén kialakítható az end to end monitoring a kliens és backend oldali információk összefűzésével, mely támogatni tudja a helpdesk folyamatainkat is. Mindezeken felül kihasználhatjuk az eszköz tevékenységvisszajátszási képességeit, és moziszerűen végignézhetjük, mit csinált az ügyfél, természetesen a szenzitív adatok maszkolásával.
Az alábbi blog postban további érdekes információkat találhattok a mobilalkalmazások monitoringjával kapcsolatban.
Nem ismered még a Dynatrace platformot?
Kezdd el még ma kipróbálni a 11 éve piacvezető Application Performance Management platform FREE TRIAL -t, hogy működés közben is lásd!
Minden jog fenntartva © Telvice Zrt. 2009-2022
Adatkezelési tájékoztató | Impresszum | Oldaltérkép