Számos eszköz létezik, amelyekkel nyomon tudjuk követni, illetve mérni a kampányok teljesítményét, ezekkel meghatározhatjuk, hogy melyek a legjobb reklám csatornák és hirdetés típusok, amelyekkel a legnagyobb sikert érhetjük el. Abszolút standardnak számít a Google Analytics, amely az UTM "Urchin Traffic Monitor" segítségével szolgáltatja a kampánymenedzsmenthez szükséges adatokat.
A Dynatrace szintén támogatja az UTM tag-eket és ezzel további értékes adatokkal tudja kiegészíteni a Google Analytics elemzéseket, hogy még több információnk legyen a kampányok optimalizálásához.
Miért érdemes a kettőt együtt használni?
Három fontos marketing kérdés, amelyre a Dynatrace választ ad a Google Analytics mellett:
Az alábbi blog posztokban további információkat találhattok arról, hogyan tudjátok extra módon támogatni a marketing kampányokat Dynatrace segítségével:
Várjuk az esetleges tapasztalataitokat, illetve kérdéseiteket a fenti információkkal kapcsolatban!
Nem ismered még a Dynatrace platformot?
Kezdd el még ma kipróbálni a 10 éve piacvezető Application Performance Management platform FREE TRIAL -t, hogy működés közben is lásd!
Minden jog fenntartva © Telvice Zrt. 2009-2022
Adatkezelési tájékoztató | Impresszum | Oldaltérkép