
Marketing kampányok támogatása Dynatrace-szel
Minden cég számára fontos, hogy a marketing kampányok elérjék a célközönséget, hatékonyan támogassák az értékesítési célokat és lead-eket generáljanak.
Számos eszköz létezik, amelyekkel nyomon tudjuk követni, illetve mérni a kampányok teljesítményét, ezekkel meghatározhatjuk, hogy melyek a legjobb reklám csatornák és hirdetés típusok, amelyekkel a legnagyobb sikert érhetjük el. Abszolút standardnak számít a Google Analytics, amely az UTM "Urchin Traffic Monitor" segítségével szolgáltatja a kampánymenedzsmenthez szükséges adatokat.
A Dynatrace szintén támogatja az UTM tag-eket és ezzel további értékes adatokkal tudja kiegészíteni a Google Analytics elemzéseket, hogy még több információnk legyen a kampányok optimalizálásához.
Miért érdemes a kettőt együtt használni?
Három fontos marketing kérdés, amelyre a Dynatrace választ ad a Google Analytics mellett:
- Tapasztalhatnak a látogatóim olyan hibákat vagy lassulást, amelyek rombolják az ügyfélélményt? (Lassú az oldal betöltése vagy oldal betöltési hibák jelentkeznek.)
- A legfontosabb oldalaim, amelyekbe a legtöbbet invesztáltam (kampányok, reklámok, blog post-ok stb.) elég gyors válaszidővel rendelkeznek, hogy maximalizálni tudjam a konverziót? (Pl. 2.5 másodperc a célom!)
- Mennyire szeretik és használják az oldalaimat a látogatók? Végiggörgetik az oldalaimat, kilkkelnek a képekre vagy linkekre? Megtalálják azt az oldalelemet, amire szeretnénk felhívni a figyelmet? (A Session Replay segítséget nyújt a marketing- és a design csapatnak ebben, hogy optimalizáljuk az oldalainkat.)
Az alábbi blog posztokban további információkat találhattok arról, hogyan tudjátok extra módon támogatni a marketing kampányokat Dynatrace segítségével:
! Google Analytics and Dynatrace - Why you need both | Dynatrace news
! Optimize your marketing campaign investment by leveraging BizDevOps | Dynatrace news
! A Dynatrace champions guide to get ahead of digital marketing campaigns | Dynatrace news
Várjuk az esetleges tapasztalataitokat, illetve kérdéseiteket a fenti információkkal kapcsolatban!
Nem ismered még a Dynatrace platformot?
Kezdd el még ma kipróbálni a 10 éve piacvezető Application Performance Management platform FREE TRIAL -t, hogy működés közben is lásd!
Híreink
- Stratégiai partnerségre lép a Mindbreeze és a Telvice, a közös pont a digitális transzformáció
- A Kubernetes sötét oldala?
- Újabb karácsonyi adomány a Sztehlo Gábor Gyermekotthonnak
- Mobil alkalmazások monitoringja Dynatrace-szel
- Adomány a hajdúszoboszlói térség rászoruló családjainak
- Infrastruktúra- és alkalmazás logok monitorozása Dynatrace módra
- A mai naptól Telvice Zrt.
- Gartner: APM és observability kategóriában újra a Dynatrace az első
- Digitális ugrás a nyáriszünetbe
- A négy arany jel