
Forma-1-es sebességre kapcsolt az ICT világ
Soha nem látott sebességgel érkeznek a változások a cégek életébe, amellyel a fejlesztési és innovációs folyamatok felgyorsításával és minőségének növelésével tudunk lépést tartani. A megoldás: automatizáció. A Telvice Kft. cikksorozatának első része. Az Accenture felmérése szerint például a kényszerű lezárások után az emberek egyharmada már az összes vásárlását online intézi. A deVere Group elemzése meg azt mutatja, hogy a pénzügyi alkalmazások használata a karanténhelyzet elrendelése után 72 százalékkal nőtt egyetlen hét alatt.
A deVere Group elemzése meg azt mutatja, hogy a pénzügyi alkalmazások használata a karanténhelyzet elrendelése után 72 százalékkal nőtt egyetlen hét alatt. A vállalatoknak gyorsan kellett lépniük, a megváltozott helyzetet digitális szolgáltatásokkal, folyamatokkal tudták támogatni.
Nagysebességű változásokra számíthatnak a cégek
A digitális transzformáció a vállalatot teljesen áthatja, a folyamat során az üzleti tevékenység digitális alapokra kerül. A digitális transzformáció akkor lesz hatékony, ha a vállalat minden területén érvényesül a stratégiai szemléletváltás, aminek alappillérei a stabil üzemeltetés, az agilis fejlesztési tevékenység és az adatalapú ügyfélkezelés.
Forma-1-es sebességű fejlesztési, üzemeltetési és ügyfélkezelési folyamatokra kell berendezkedjenek a vállalatok, hiszen a váratlan változások az a korábbinál is magasabb elvárásokat támasztanak ügyféloldalról, és ezt a magas színvonalat stabilan kell biztosítania az üzleti területnek. . Lássuk be, ha az emberek ma nem kapják meg azonnal azt, amit szeretnének, villámgyorsan elszegődnek a konkurenciához.
Automatizálással nyerjük meg a versenyt
A fejlesztés és innováció területén a vállalatok egyre nagyobb mértékű gyorsulásra, sőt éles kanyarokra kényszerülnek. Az agilis fejlesztési módszertanokban edződött vállalatok, de a hagyományosabb fejlesztéshez, innovációhoz szokott szervezetek is gyorsabban, rövidebb időtartam alatt jönnek ki az új fejlesztésekkel, ez a sebesség csak az automatizáció segítségével tartható – fogalmaz Bakai Balázs, a Telvice Kft. rendszerintegrációs szakértője.
A fejlesztések tesztelése, azok élesítése mind-mind automatizmussal támogathatók, ezeket a megoldásokat az adott vállalat igényeire szabottan, a saját vállalati környezetébe és meglévő eszközeihez illesztve, (legyenek azok nyílt vagy zárt forráskódúak) tudnak a Telvice szakértői telepíteni. A Telvice Continuous Delivery keretrendszere olyan szabvány folyamatot biztosít, amely végig kíséri és automatizálja az alkalmazás életciklusának lépéseit a fejlesztéstől kezdve a tesztelésen át, egészen az élesítési feladatokig, beleértve a minőség biztosítási vizsgálatot is.
A keretrendszer automatizáltan létrehozható lokális vagy cloud környezetben, egységes kezelést és iteratív átállást tesz lehetővé a monolitikus alkalmazás fejlesztésről a mikroszerviz alapú fejlesztésre. A fejlesztési és tesztelési lépéssorozat automatizált elemei konténerekben futnak mind monolitikus, mind mikroszerviz alapú alkalmazások esetében, ezáltal standard eszközökkel, egységesen kezelhetők, felügyelhetők és monitorozhatók.
Quality Gate
A vállalatok számára a konstans minőség is fontos. - Telvice Quality Gate megoldásunkkal azonos magas szintű és minőségű szolgáltatásokat és termékeket tudnak a vállalatok saját ügyfeleiknek biztosítani, attól függetlenül, hogy a belsős csapatra vagy külsős vállalkozókra bízták a fejlesztést és innovációt – folytatja Bakai Balázs szakértő. A minőségi ellenőrzés garantálja, hogy a kód hibátlan, a fejlesztés teljesítménye az elvárt szinten van, biztonsági szempontból is megfelel az elvárásoknak, senki előtt nincs és nem lehet meglepetés. Megoldásunkban az is fontos, hogy a folyamat bármikor megismételhető, ahányszor csak igény van rá, az emberi tévedést kizárva. A problémákat és az eltéréseket a fejlesztés korai szakaszában feltárhatjuk és a lézer pontosságával azonosíthatjuk – fejezte be a szakértő.
Vajon mi a tapasztalat az üzemeltetés területén? A mindennapi feladatokat hogyan lehet a folyamatosan változó követelményeknek megfelelően ellátni, a pályán maradni és a versenyben helytállni? Erről sorozatunk második részben lesz szó.
Az eredeti cikk az IT business online felületén jelent meg 2020 novemberében.
Híreink
- Stratégiai partnerségre lép a Mindbreeze és a Telvice, a közös pont a digitális transzformáció
- A Kubernetes sötét oldala?
- Újabb karácsonyi adomány a Sztehlo Gábor Gyermekotthonnak
- Mobil alkalmazások monitoringja Dynatrace-szel
- Adomány a hajdúszoboszlói térség rászoruló családjainak
- Infrastruktúra- és alkalmazás logok monitorozása Dynatrace módra
- A mai naptól Telvice Zrt.
- Gartner: APM és observability kategóriában újra a Dynatrace az első
- Digitális ugrás a nyáriszünetbe
- A négy arany jel